Måndag igen

Ännu en dag i trötthetens tecken. Var till barnmorskan i morse, det gick bra. Förhoppningsvis bara två gånger kvar nu.
Björn började sitt nya jobb idag, han verkade nöjd, jag tycker det är lite trist att det inte blev den skiftgång jag ville han skulle ha, men man kan ju inte få allt. Väntar nu på att han ska komma hem med hundarna så ska vi äta. Imorgon har han lång dag så då har pappa lovat att komma hit och rasta hundarna. Fast det är dom skyldiga mig så mycket som jag sprungit där och rastat Gagge. När mamma fick ryggskott var jag ju där varje dag i två veckor och gick ut med honom när pappa jobbade. Ska boka biljetterna till Björns föräldrar idag som kommer i slutet av mars. Skönt att dom kommer först då! Idag fick Björn en bok av sin mamma med posten "du ska bli pappa" heter den. Verkade faktiskt väldigt bra, men Björn är ju inte så mycket för det där med böcker så vi får se om han läser den. Nu orkar jag inte skriva mer, känns som jag ska somna.

Kommentarer
Postat av: Kristinas kusin Madde

Hej! Fick alldeles precis lösen till din blogg.

Kul o läsa (igen)

Spännande med bebis, inte länge kvar nu alltså:)

Hoppas allt e bra med er.

2009-01-12 @ 20:12:20
Postat av: Cillan

Hello!

Jo, det ska bli spännande.. Just nu är det väl ganska långtråkigt.. Ena sekunden känns det alldeles för snart och andra sekunden känns det alldeles för nära.. :)

Allt är bra här, hoppas allt är bra med er med.

2009-01-12 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback