Sorg

I natt dog min faster av cancer. För bara två månader sen satt jag och pratade med min kusin och då hade dom nyss varit till läkaren med henne, och dom hade sagt att det fanns ingenting kvar, dom hade fått bort hela tumören, så allt var bra. Tydligen hade läkarna fel, för bara någon vecka senare så blev hon sjuk och då konstaterade dom att cancern spridit sig till alla möjliga organ. Söndagen innan julafton så var vi hemma hos henne och hälsade på, visst var hon mager och lite blek men verkade annars så pigg. Det är hemskt hur fort det kan gå. Men sånna smärtor som hon tydligen haft nu sen strax efter jul så är det på ett sätt skönt att det gick snabbt. Det är bara lite över en månad sen farfar dog. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, allt känns bara hemskt och sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback