Sova sova

Har knappt sovit alls i natt, har haft ont i tänderna. Mest i den tanden jag lagat men även i dom andra tänderna både uppe och nere på den sidan. Jag misstänker att jag legat och bitit tänder varje natt för det har bara blivit värre och värre, nu hade jag ont i hela käken också, känns som allt är inflammerat. Och så fort jag verkligen försöker tänka på att slappna av i käken och inte bita ihop tänderna alls så slutar det nästan helt att göra ont. Ska vara försiktig att tugga på sidan jag lagat hålet nu ett tag så kanske det gå över.

Kan inte påstå att jag vänt på dygnet, jag har bara helt tappat bort alla slags sovrutiner. Jag sover när jag är trött, oavsett vilken tid på dygnet det är. Igår vaknade jag kl 6 och var vaken till 9, sen sov jag till 12, efter det var jag vaken ända till 23, så sov jag till 02, var vaken till 05, sen sov jag till Ruffsan väckte mig 8.30. Nu är jag jätte trött igen så jag tänkte sova en stund och sen duscha. Har lovat att åka och hälsa på min moster idag på förmiddagen också. Får se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback