Tandis

Har börjat stressa upp mig över tandläkaren imorgon. Jag är rädd att dom ska behöva dra ut varenda tand eller nåt, men det har ju förstås inte hänt hittills, men man vet ju aldrig. Ska till arbetsförmedlingen också, har ingen vidare lust med det heller, men det är åtminstone gratis. Måste stiga upp tidigt och köra Björn till jobbet eftersom vi bara har en bil för den andra är på service.

Nu ska jag gå och kolla tv och försöka koppla bort det här med tandläkaren. En natt för många många år sen innan jag skulle till tandläkaren låg jag och oroade mig för hål i en hörntand, så där låg jag och vickade på den (den var helt fast från början)  hela natten, och tillslut lossnade den ju (mjölktand), och det visade sig att det inte alls var hål i den tanden utan i en tand bakom den tanden, så då fick jag laga hålet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback