Trött och less.

Mår inge bra idag. Har sovit dåligt, och vaknat flera gånger av att jag mår illa. Clinton min lilla solstråle har sovit på Björns plats sen han steg upp för att gå på jobbet kl 4. Var ute kanske 25 minuter med hundarna i morse, känner mig helt värdelös. Jag vill vara ute längre, det var jätte skönt väder. Jag är så less på att inte orka vara ute med hundarna så mycket som jag vill. Jag längtar tills jag kan ta långpromenader igen med dom. Om jag går efter gångbanorna kan jag gå max 2km innan jag börjar få massa sammandragningar som gör ont. Och då går jag jätte sakta dessutom. Tror det tog över 40 min sist att gå dom där två kilometrarna. Får dåligt samvete när jag är hemma hela dagarna men ändå bara är ute så lite med hundarna. Dom älskar ju att vara ute mer än allt annat. Känner mig så trött i kroppen hela tiden, försöker göra saker men det känns så meningslöst när man måste vila var och varannan sekund. Om jag känner mig pigg en dag passar jag på att göra så mycket som möjligt, ja då är jag istället helt däckad dagen efter. Nå, man ska inte gnälla så mycket, det är inte så länge kvar, men det kan förstås dröja ännu två månader. Tiden får gärna gå fort fram tills det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback