Edvin 4 månader!

Tiden går fort. Sitter i sängen och surfar, Edvin sover ännu. Han somnade 20 igår, och i vanliga fall brukar han vilja kliva upp vid 7, men idag verkar han så trött. Han har vaknat och varit hungrig men inte orkat öppna ögonen men inte heller kunnat somna om, så jag har tagit upp honom och matat honom sen har han somnat igen. Men det är förstås bra att han sover, han har varit lite grinig och gnällig i 3 dagar, han har inte riktigt fått ro att sova på dagarna, bara när vi varit ute och promenerat, men så fort vagnen stannar så vaknar han, så det kan ju inte vara sån djup sömn. Så han måste väl ta igen sig lite. Han har sovit i egen säng i några veckor nu, och igår fick han sova i sängen för jag var så trött när han vaknade redan 00 och ville äta, och det var inte det lättaste! Han vände sig hela tiden och "kröp" uppåt i sängen, till han slog huvudet i sänggalven så jag fick hålla på att lyfta ner honom hela natten, dessutom när han vände sig så hamnade han lite halvt på mig så då flyttade jag ut lite så jag kunde ligga bra utan att råka mosa honom i sömnen, tillslut låg jag ju på trä kanten. Så lyfte jag honom längre in, då bökade han sig runt så fick jag tillslut ligga tvärs över sängen med hans blöja i ansiktet. Snacka om att jag var trött igår!

Vi har börjat ge honom lite smakisar också, han verkar gilla det.

Har massa bilder jag ska lägga in, men har inte fört över dom ännu från kameran eftersom datorn är här uppe nu när det trådlösa inte har fungerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback