Gnäll...

Gu vad jag känner mig som en omotiverad mamma idag. Inte roligt när det kommer sånna dagar. Och det blir ju då inte bättre av att han inte verkar tycka att det är roligt när man väl försöker leka. Tror det är för jag är trött, och han är trött. Han bestämde att han var pigg och ville leka kl 3 i natt, det ville inte jag. Nu suger han på sitt babygym.

Känner mig ganska så omotiverad i allmänhet idag. Borde vara glad, har haft en trevlig förmiddag och det gick jätte bra på banken. Men det känns lite som luften gått ur mig nu på eftermiddagen. Och det är bökigt med hundrastningen när Björn jobbar eftermiddag för Edvin vill absolut inte ligga i vagnen när han är pigg, och man kan inte gå senare än 17.30 för sover han efter 18 även om det bara är en liten stund så kan han inte somna på kvällen sen utan är vaken till 23.

Gossen har fått sitt första myggbett, stackarn.

Ja, jag är en gnällspik!

Kommentarer
Postat av: Kristina

ibland får man vara en gnällspik! Med all rätt!

2009-07-09 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback