Klant nr 1!

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!
Om ni läst/läser mitt föregående inlägg om att klant Björn lyckats få färg överallt när han skulle blanda färgen och måla, så kommer fortsättningen här. Jag tror jag dör!!! När han fått färg på hela sina kläder slängde han dom i panik i tvättmaskinen (ny t-shirt och nya svin dyra jeans, vem har ens på nya kläder när man målar?!), och nu när han tog ut tvätten och konstaterade att hans vita t-shirt inte blivit ren, så såg han att han även tvättat sin nya mobiltelefon! Han hade tömt ut fickan med nycklar och pengar men hade glömt kvar mobilen i andra fickan. Nu försöker han torka mobilen med min hårfön, men jag tror den har gått en grymt öde till mötes. Nåja.. Fortsättning kanske följer..

Jag har börjat inse att Björn är lite som Rudolf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback