Lillbusen.

I morse vaknade Edvin på ett strålande humör. Och det behövdes verkligen (mig mig mest) efter flera dagars magsjuka, trötthet och gnäll. Men i natt sov han jätte bra! Gud så skönt att få sova. Han somnade 21 och vaknade kl 2.30 och 5.30 och ville äta. Sen steg vi upp här strax efter 8. Nu springer han runt här i sin gåstol. Tror han redan börjar bli trött igen, men jag ska hålla honom vaken till 11 så vi kommer in i våran lilla sov rutin igen. Nå nu ska jag gå och leta upp ett par byxor åt honom. Har för lite byxor åt honom, tänkte ju köpa på semestern men dom hade ju bara sommarkläder, vilket inte är så praktiskt när man bor på ett ställe där det bara är sommar två veckor om året. Mer mjukisbyxor hade jag velat ha åt honom, och helst inte sådär jätte tjocka, med tjockt och obekvämt resår och fickor. Mjukisbyxor med mudd och utan fickor tycker jag är bäst. Men sånna fanns det såklart inte i hela skellefteå. Kanske måste göra en beställning snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback