Lite motivation tack..

Känner mig nåt så fruktansvärt omotiverad idag. Hade helst bara velat gå och lägga mig igen, men det går ju inte för hundarna ska ut och Edvin är då inte det minsta trött. Inte det minsta trött var han också mellan 2 och 4 i natt. Han låg där svinglad och pratade jätte högt, och när jag vänta ryggen till drog han mig i håret. Han sover lite knackigt när det är så ljust i sovrummet också.

Köttfärssåsen igår blev ganska bra trots att jag inte hade varken bacon eller paprika hemma. Men vi hade åtminstone creme fraiche mexican chili.

Det ringde nån gubbe från vittangi igår också på huset, det lät som han var redo att flytta in imorgon, ville komma och titta på en gång och det, men vi sa att han får komma vecka 32.

Idag ska jag kanske och hälsa på på PF, om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback