Lite shopping..

Då har jag gjort en beställning från linus & lotta, men där hade dom inga byxor knappt (inom rimligt pris) så jag beställde bara 1 par, och sen 4 tröjor, allt på rea. Och efter den misslyckade shoppingen så tänkte jag åka på lindex och köpa nå mjukisbyxor, och därifrån kom jag hem med en body och inga byxor. Gick förbi barn o tonårsshopen som har 70% på allt och köpte en reima mössa, typ rånarluva, som går ner över hals och nacke. Det var ett fynd iallafall. Men fortfarande inga byxor. Nåja, nån anledning hittar man ju alltid att shoppa. Sen är det ganska roligt att köpa kläder till Edvin.

Hemma så har Björn satt upp spotlightsen under skåpen i köket, så det är klart om vi ska sälja huset. Alla lister är på plats och sånt nu med.

Idag kommer äntligen mamma och pappa hem från semestern och jag kommer ha nånstans att hänga när Björn är på jobbet.

Idag i bilen kom jag på en jätte bra grej som jag tänkte önska till Edvin i dop present, men nu har jag totalt glömt bort vad det var. Förstår inte varför jag blivit så senil?!

Kommentarer
Postat av: Madde

Dom reima mössorna e ju skitbra.

Men jag kollad eefter en sådan då jag var i Kiruna sist (festivalhelgen) men inte såg jag att dom hade dom reima? fanns d många?

2009-07-16 @ 16:57:29
Postat av: Cillan

Dom hade säkert 6 st kvar som hängde där, köpte en mörkgrå, och då fanns det två svarta, två gröna och någon grå kvar.. alla med stjärnor. Jag tittade bara på en svarta och grå och båda dom var i strl 48, vet inte vad dom andra var i strl.. Men 48 passar väl säkert Maxan, den var för stor för Edvin nu..

2009-07-16 @ 20:01:22
Postat av: Cillan

Glömde säga att jag inte heller sett dom förut, men dom verkade tömma hela mössförrådet, för det stod två kartonger bredvid på golvet också med reima mössor, men sånna som har samma tyg som overallerna och fleece på insidan.. Tänkte tagit en sån men hittade bara i strl 50 och jag orkade inte stå där och gräva halva dan..

2009-07-16 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback