Lösenord eller inte..

Funderar att ta bort lösenordsskyddet på min blogg. Jag satte det ju främst för att jag blev förbannad när min kusin och hennes kärring till morsa läste min blogg och hade åsikter om saker som skrevs i den. Tror jag har skakat av mig dom iallafall. Men nu har jag ju massa bilder på Edvin och dom vill jag ju inte att hela världen ska komma åt. Och jag hade ju kunnat göra en blogg i bloggen som jag lösenordsskyddar som jag tänkte gjort från början. Men då kommer ju ändå alla ha tillgång till det jag skrivit hittills. Egentligen hade mest av allt velat ha att man kommer till en inloggningssida, där jag kan skriva saker, kontaktinformation och vad det är för blogg osv. Inte så tråkigt som det är nu. Men det går inte ännu vad jag vet. Gillar inte blogg.se, hade gärna bytt men det går ju inte när man inte kan flytta med alla sina inlägg. Ja, det är ett bekymmer det där.

Nu ska Björn snart gå och lägga busunge nr 1, sen ska vi göra lite hampis och titta lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback