Måndag igen.

Det är verkligen dött i min statistik på bloggen. Kanske för att det är sommar?

Klant Björn skulle nyss måla en garderobsdörr, och när han skulle blanda färgen lyckades han få färg både på bänk, golv, sina kläder och sig själv. Hur lyckas han? Är han adopterad? Man börjar ju undra. Och vem fan blandar färg med borrmaskinen?

Har gjort en beställning från HM förra veckan när jag fick katalogen. Gjorde den på en gång för det brukar ta slut så fort saker man vill ha. Beställde två par byxor och en tröja åt mig och två par byxor åt edvin. Eller tajts somm Össe tycker det är. Fick en jätte fin svart body med massa ränder i alla möjliga fina färger av moster, och så såg jag att på hm online så hade dom byxor till. Det hade dom inte haft i affären. Och sen ett par likadana byxor fast annat motiv. Jag fick inte nån katalog med barnkläder, så det fick jag kolla på nätet. Gillar inte alls hms webbshop. Paketet kommer nog idag eller imorgon. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback