Marknad och annat stuff..

Sitter här och plågas, äter fil till frukost och det ilar i tänderna så jag håller på att svimma varje gång. Känns nästan som när tandläkaren borrar (brukar inte ta bedövning). Har sovit med bettskenan i natt. Måste försöka få bort själva symptomen efter att jag bitit tänder, så jag kan veta om det är det eller nåt annat som gör att det ilar så förbannat. Nu ilar det inte längre mellan tänderna, mer på tänderna, men jag har ännu ont i hela käken och tandköttet. Det känns ungefär som det brukar göra efter jag bitit tänder mycket, att jag har hål i varenda tand. Nog tjatat om det..

Idag ska vi gå på jukkas marknad. Jag är inte 100 på att den är, kom på  i natt att jag skulle gå på den, så jag vet inte om jag bara drömt om att den är i helg eller om jag verkligen läst det någonstans. Det blir nog inga kola idag iallafall med den här tandstatusen. Tänkte mest kolla om jag hittar nån gullig stickad mössa åt gossen eller nåt annat kul. Fick ju inte köpa förra året för Björn det var ju för tidigt.. Han ska då alltid förstöra.. Men i år har han då ingen anledning att stoppa mig från shopping.

I eftermiddag ska jag antingen baka med Sandra eller åka med mamma till husvagnen, där pappa redan är och grilla. Får se hur det blir.

Edvin har sovit jätte bra i natt, men jag har knappt sovit på hela natten eftersom jag vilade med honom 1,5 timma igår eftermiddag. Lär jag mig aldrig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback