Sån är jag..

Gud så trött jag är idag, har knappt sovit i natt för att jag somnade med Edvin igår eftermiddag. Så jag har väl sovit sådär 2 timmar i natt. Har nyss varit och hälsat på min syster i hennes ny tapetserade lägenhet, och hennes nya sambo, han var inte nytapetserad, bara ny. Jag låter Edvin leka med en platspåse, vad är jag för mamma egentligen?! Nu lessnade han på att prassla och suga på den så han drog vidare, kanske han siktar på vägguttagen? Så illa är det väl inte riktigt. Björn är ute med hundarna, väntar på att han ska komma hem, för han får ge gröt åt lilla snorisen, jag orkar inte ikväll. Har varit effektiv idag och städat köket, sovrummet och datarummet. Ska gå och lägga mig tidigt idag!

Ska lägga in en bild på min älsklings kille..


Kommentarer
Postat av: Kristina

Den sötaste i världen (Edde alltså) ;)

Fast du är ju inte heller helt illa alltså :D

2009-07-20 @ 20:37:44
Postat av: Cillan

Ja jag är ju definitivt på en stark andra plats! =P

2009-07-20 @ 21:07:00
Postat av: Kristina

man vågar väl inte säga annat =P

2009-07-20 @ 21:28:50
Postat av: Madde

Snygg jacka lillkillen har!! Maximus har en likadan ;)

2009-07-20 @ 21:59:35
Postat av: Cillan

Och säkert också köpt på rean på barn o tonårsshopen? :) Halva stan har väl en likadan, det är ju det som är så fantastiskt roligt med kiruna..

2009-07-21 @ 10:03:55
Postat av: Madde

Jaaa det är den, men här i Luleå har jag dock itne sett någon med den jackan än iaf :)

2009-07-22 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback