Sjuk..

Igår kväll så fick jag magsjuka och feber, har varit helt utslagen idag. Björn fick vara hemma med Edvin, det har gått bra. Men Björn är HEEELT SLUT, och han förnekar det när jag säger att såhär har jag varje dag. Jag tycker visserligen inte det är så jätte jobbigt, men nog är man ganska trött när han väl somnat på kvällen, och man hinner inte med så mycket annat på dagarna än att vara med honom. Nu verkar febern börja ge med sig, har proppat i mig alvedon hela dagen. Ska snart gå och lägga mig. Förhoppningsvis känns det bättre i magen imorgon så jag kan äta något, har bara druckit vatten och proviva idag. Det är säkert 10 år sen jag hade magsjuka sist. Det är nog det värsta man kan ha, för det finns som ingen lindring eller bot, det är bara att vänta tills det går över.

En bra sak var ju att Edvin sov jätte bra igår natt, höll honom vaknen en timma längre än vanligt och gav en liten portion gröt precis innan han skulle sova. Hoppas han sover lika bra i natt. Visserligen så vaknade han kl 5, men det var vi som råkade väcka honom, Björn var ju tvungen att ringa chefen och lite sånt.

Nu är det läggdags. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback