Skratta när ni har chansen, den kommer INTE igen.

Tittade nyss igenom lite bilder. Hittade några på mig när jag var gravid. Vilket inte är många eftersom det var fotoförbud på mig, speciellt sista månaderna. Bilderna är tagna 19 februari, alltså redan några dagar övertid, men fortfarande nån vecka kvar innan Edvin kom. Och jag ser ju så otroligt pigg och fräsch ut, och inte det minsta less. Der ser ut som jag tänker "jag skulle mörda dig för att du fotar mig nu, om jag bara orkade ta mig upp ur soffan". Usch! Slutet av graviditeten var inte rolig, hade nästan 10kg vätska i kroppen, magen var gigantisk stor och man orkade knappt duscha eller nånting för allt var så jädra bökigt. Hade jag kommit ner i soffan kom jag knappt upp, oftast fick Björn dra upp mig eller så fick jag rulla ur soffan. Saken blev ju inte bättre av att jag gick 17 dagar över tiden. Nä fy, det där längtar man inte tillbaka till!


Insåg just en annan sak när jag tittar på dom här bilderna, jag har samma gardiner i vardagrummet ännu. Jag som tyckte jag nyss hade bytt. Tiden går för fort. Jaja, kanske dags att göra det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback