Sovsäck

Hello sweden!

Jo ang. kommentaren om sovsäck/åkpåse så kom jag på att jag nog inte nämnt att jag köpt en. Först funderade jag på en voksi påse, men dom är så fasligt dyra, så jag bestämde mig för en sovsäck istället.

Då stod valet mellan en mammut ajungilak knott, och en vaude snuggles. Men jag valde tillslut vaude snuggles (dunsovsäck 110cm), för att den hade färdiga hål för vagnens 5punkts bälte, så man kan ha den när när han sitter upp och fortfarande sitter fast. Dessutom var det ett riktigt bra pris, ordinarie 775kr, men det var kampanj på den sovsäcken just den veckan så jag betalade endast 338kr. Annars är dom väldigt lik varandra, men snuggles ser mer ut som en riktig sovsäck.

Så ser den ut.


Nå nu ska jag försöka få min lilla bus att sova.

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh fan de tvar ju ett riktigt bra pris, och ännu bättre när den har hål för bältet=)

2009-07-19 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback