Tandhelvete.

Förra natten bet jag tänder, när jag vaknade hade jag ont på ena sidan av munnen, både uppe och nere i tänder och tandkött. Och det brukar ju oftast försvinna med lite alvedon och avslappning. Men nu har jag kvar ont i tänderna, och det ilar jätte mycket mellan två tänder när jag äter eller dricker nåt varmt eller kallt. Har aldrig varit med om att det ilar på det här sättet. Annars brukar det ju ila i alla tänder efteråt, men det går över ganska snabbt, men nu är det på ett sånt specifikt ställe, och jag kan knappt äta. Säkert har jag fått ett jävla hål i en tand igen. Jag som inte speciellt ofta har hål, och nu fick jag ju nyss, eller för ett halvår sen, laga ett gigantiskt hål som hade blivit under en gammal lagning. Jag hatar att gå till tandläkaren! Och dyrt som fan är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback