Dyra grejer.

Jag tror jag har bestämt mig, jag ska köpa en självgående dammsugare från irobot, en sk roomba. Jag kommer bli knäpp av dammsugande när Edvin börjar vara mer på golvet, dammsuger redan nu ungefär en gång om dan, och egentligen skulle det behövas mer, om golvet ska vara hårfritt. Har läst mycket bra recensioner om den. Vill inte att han ska behöva krypa runt i massa hår, och skit som hundarna drar in.

Sen vill jag också köpa en nordiccab, men en sån kostar nästan 10tusen, om man vill ha alla funktioner, 2000kr mindre om man inte vill ha skaklar och sele till hund, men jag vill ju att Clinton ska kunna dra den. Kanske man investerar i en sån.. Kollade på en fjällpulka till barn, men en sån kostade ju ändå 6-7tusen. Hade först tänkt ha bara en vanlig pulka i vinter, men det är ju inte så kul att ha Edvin i en sån när det blåser/snöar, och är allmänt kallt. Då vore ju en fjällpulka helt perfekt, där sitter dom skyddad. Men den här nordiccaben kan man ju ha som cykelvagn, barn/joggingvagn, dra den själv med sele, eller att hunden gör det, och så kan man ju då byta mellan hjul och skidor.

http://www.nordiccab.se/vis.aspx?MenuID=256

Har nyss lagat baconlindadekycklingfiléer fylld med creme bonjour, och färskpasta till. Gott!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det såg ju jätte bra ut, jag tycker du ska investera i en sån för det behövs ju där uppe om det är kallt och ni ska ut.

din pappa kommer säkert åka skidor och ha med Edvin och då är den perfekt.

Även dammsugaren låter jätte bra, så satsa först på den.

2009-07-30 @ 09:33:45
Postat av: Petra

Du kan väl försöka hitta en begagnad sådan där nordiccab? Det vore perfekt, billigare dessutom

2009-07-31 @ 13:08:37
Postat av: Cillan

Har sökt begagnat, hittar ingenstans.. Tyvärr..

2009-07-31 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback