Jahapp

Nu sover lill gossen igen. Han var så trött. Inte bra, vet inte hur jag ska lyckas få honom att inte vakna och tycka att det är dags att stiga upp kl 2.

På måndag ska vi nog lägga bud på det där huset. Får se om vi får det. Och då börjar ju isåfall massa annat tjorv, vi måste sälja det här huset, och börja packa och flytta. Men det är det väl värt, men jag förstår inte hur vi ska hinna, hinner ju knappt nånting med en liten busunge som vill ha all uppmärksamhet. Får väl ta lite i taget. Om vi flyttar tänker vi ha gott om tid på oss, inte som förra gången när vi skulle vara utflyttade och inflyttade samma dag. Som tur var fick vi flytta in några dagar innan. Men det var ändå stressigt, och allt blev packat huller om buller. Nu ska vi ha tid och köra lite i taget och packa in innan man hämtar nästa lass. Dessutom har vi tänkt ta flyttstädning. Jag hatar att flyttstäda, så det kan nog vara värt någon tusenlapp. Jag, mamma och moster höll på och städa ur lägenheten i 3 dagar. Och sen var det ju så äckligt och grisigt när vi flyttade in här så vi var ju tvungen att städa här i två dagar innan vi kunde flytta in.

Har bakat kladdkaka, tänkte gjort blåbärsmuffins men det får bli när Björn är hemma. Gud så skönt att han jobbar förmiddag under helgen och är ledig nästa vecka.

Mäklaren ringde just och sa att han ska på semester, så det blir nog inte att lägga några bud förrän i mitten av augusti när han är tillbaka. Känns lite irriterande. Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback