Egen säng..

Igår var vi på BVC, Edvin fick sina 3 månaders sprutor, det gick jätte bra. Han hade gått upp nästan ett kilo på en månad, och blivit 2,5cm längre. Min lilla fina älskling. Läkaren tyckte han var väldigt stark i nacken och hade pigga busiga ögon. Igår kväll var vi till moster som hade köpt en adidas dress åt honom i Turkiet, aningen för stor då, strl 98/104. Hon trodde hon hade köpt 86 sist, men det var ju 68, så den får han nog vänta nåt år med att använda.

Edvin sover ju med mig i sängen och har gjort det sen han föddes, men nu har jag börjat inse att det är dags att lägga över honom i spjälsängen, men det tar verkligen emot. Först har jag väntat på att han ska börja äta mer sällan på natten, och sova längre stunder, och nu gör han ju det så nu känns det som att jag hittar på nya saker hela tiden varför han inte ska börja sova i spjälsängen riktigt ännu. Det är så mysigt att ha honom i sängen. Men han skulle säkert sova bättre i egen säng. Helst hade jag haft honom i min säng i några år till. Hur ska det här gå? Nu har jag tänkt vänta till vi kommer hem från Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback