Min lilla bebis..

Natten var inte bra, Edvin somnade tillslut vid 21.30, och vaknade 00.30 efter det har han vaknat massor med gånger och varit ledsen. Fick sitta och sova från 4-8 med honom i famnen. Han kan ju vakna flera gånger på natten annars, men brukar då bara vilja ha tutten och sen somna om, men nu var han verkligen jätte ledsen. Så kan det vara, men när vi steg upp kl. 8.30 sken han som en sol och har varit jätte glad hela förmiddagen. Vi har varit ute och gått med Össe, sen åkte vi dit och hälsade på. Han fick som vanligt fina presenter av henne. Han kommer nog bli bortskämd av tant Össe. Sen fick vi åka hem i en väldig hast när jag märkte att han blev trött, och han somnade direkt jag la honom i sängen hemma.

Väntar med spänning på svaret om lånelöftet, vi blev preliminärt beviljade 800tusen i lån igår när jag gjort ansökningen på nätet (det var så mycket vi sökte på). Vi hade inte tänkt köpa ett så dyrt hus, men vi tog i överkant, det är ju alltid bra att ha mer än mindre. Jag är så sugen på att flytta NU. Vill sälja det här huset också nu när dom ändå ligger så högt i pris.

Vi får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Össe

Såklart lillgossen kommer bli bortskämd av Tant :D

2009-06-29 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback