16 mars

Passar på att sitta vid datorn en stund nu medan Edvin sover i vagnen. Vi har varit ute och prommat i 40 minuter på morgonen, sen har jag ätit frukost och läst aftonbladet, men han sover ännu. Kommer väl vakna här om en halvtimma och vilja ha mat. Han har krånglat hela natten, bara legat och gnällt. Han har nog haft ont i magen, mycket luft. Ibland när han ligger på rygg så låter det som att han ligger och sväljer luft. Hans mage har sett ut som en ballong iallafall. Stackars liten. Det känns så hemst när han har ont och man inte kan göra nånting åt det.

Till helgen fyller Björn år, hade nästan glömt bort det. Det är inte länge till jag fyller år heller. Inte för att man är speciellt brydd om det.

Kommentarer
Postat av: Össe

jag bryr mig och jag har köpt en present åt dig ;)

2009-03-16 @ 14:32:32
Postat av: madde

d e så synd om dom små när dom har ont i lillmagen...

maximus sov (sover fortfarande) allra bäst på mage när han var så där liten...

gav även mimifomdroppar till han när han hade ont i magen.

2009-03-16 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback