Äntligen hemma från BB!

Vilken lång vecka det har varit! Men idag vid 12.30 kom vi äntligen hem från BB. Katterna blev glada, Ruffsan blev helt överlycklig, och Clinton brydde sig inte nämnvärt. Jag som har oroat mig för djuren hela veckan. Underbart fint väder är det ute också.

Det har varit många långa dagar och knappt någon sömn alls. Så nu ska jag och min lilla gosse gå och sova en stund medans Björn städar sovrummet.

Ska uppdatera mer sen och lägga in några bilder. Tänkte gjort det nu men min sladd till datorn har spårlöst försvunnit i vanlig ordning. Det är konstigt att det kan hända trots att jag alltid har den inkopplad på samma ställe.

Kommentarer
Postat av: Madde

Stort grattis till lillgrabben :)

2009-03-07 @ 19:27:10
Postat av: Cillan

Tack tack! :)

2009-03-08 @ 10:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback