Det är ingen vanlig dag..

När jag vaknade i morse hade jag glömt bort att jag fyller år idag. Helt ovetandes gick jag runt hela förmiddagen. När jag fick ett grattis sms kom jag på vilken dag det var. Antar att det är så att ha barn, man har liksom annat att tänka på. Jag som tappat minnet under graviditeten, men det har nu förvärrats, jag får minnesluckor, jag kommer inte alls ihåg vad jag sagt eller gjort, och kan lika gärna säga samma sak 4 gånger efter varandra.

Dagen har varit lite jobbig, Edvins mage har varit som en ballong hela dagen, han har knappt rapat och inte pruttat alls, så han har haft ont i magen hela dagen. Mormor mamma var här med massa fina kläder till honom och lite födelsedagspresenter till mig. Hon sövde honom i vagnen, drog den över vardagsrumströskeln. Det tyckte han säkert var skönt för magen när han somnade som en stock. Han har sovit mest hela dagen. Nu på kvällen var jag så less på att hans mage såg ut som en ballong och han så fort han är vaken har ont och ligger och gnyr och sparkar med benen, det är så synd om honom, så jag överdoserade med minifomen rätt rejält, gav säkert 40-50 droppar. En liten stund senare så kom det två rejäla brakare, och efter det var han så lugn. Så då fick han bada och nu har jag lagt honom i våran säng. Ska snart gå och lägga mig själv. Imorgon kommer ju besöket från helvetet. Godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback