Fryser.

Har nyss varit ute och promenerat i en timma efter skoterspåren med vagn och vovvar. Det såg ut att vara så fint väder, men så fort jag klev utanför dörren så gick solen i moln, det var kall blåst, och solen kom inte fram förrän vi var 50 meter hemifrån. Jag gick dessutom nästan vilse. Det är skönt att man kan gå efter skoterspåren, det är jätte hårt eftersom det är så kallt på nätterna, och på vägarna kan man inte gå, det är svinhalt.

Edvin sover ännu i vagnen, när han vaknar ska han få mat sen ska vi åka och hälsa på lite. Man blir ju knäpp av att bara gå hemma hela dagarna, det är skönt att jag kan vara ute och promenera nu iallafall. Men det är ju inte så överflödigt mycket folk hemma på dagarna så det blir mest att man är hemma.


Fick leveransbekräftelsen på datorn, den är redan skickad, så jag har den väl i början på nästa vecka. Det ska bli otroligt skönt att slippa den här sega jävla datorn. Men förutom att den är så seg så gillar jag den ganska mycket faktiskt. Den är så röd och fin.

Natten gick ganska bra, när Edvin tillslut fick lite mindre ont i magen, då somnade han direkt, och vaknade först 4 och ville äta, sen sov han till 8 igen. Stackars liten, han blir så trött av att ha haft sådär ont i magen. Jag hoppas han slipper det ikväll. Ger minifom till varje mål, men jag vet inte riktigt hur mycket det hjälper.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hur många droppar ger du?

2009-03-27 @ 13:53:06
Postat av: Cillan

Droppar och droppar, det står ju 10, men jag orkar aldrig stå där och droppa så jag trycker ut lagom mängd på en sked, men troligtvis blir det mer än 10 droppar, men sen får han ju inte i sig allt heller.. skulle tippa på 15..

2009-03-27 @ 14:01:11
Postat av: madde

Ok på bvc sa dom att det inte hjälpte o ge så lite som 10 droppar som det står att man ska ge 20-30 droppar för att det ska hjälpa:) Så det gjorde vi.



Säger bara så du vet :)

2009-03-27 @ 18:14:11
Postat av: Cillan

Jaha.. Här på bvc sa dom bara att dom rekomenderar sempersmagdroppar istället. Men jag kör med båda. Dom har ju helt olika funktion.. Jaja, men då kanske jag måste öka på lite så han slipper ha ont i magen.. Tack! :)

2009-03-27 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback