Ingen sömn.

Inatt igen har min lilla gubbe varit så hungrig på natten så han ätit i princip konstant mellan 2 och 6 på morgonen, och sen igen kl 8. Så det blir inte mycket sömn. BVC var här kl 11 och snackade och vägde. Han väger nu 4400gr, snart lika mycket som när han föddes. Medan BVC tanten var här passade Edvin på att bajsa ner hela mig, och badrumsgolvet. Har sovit 1,5 timma nyss så jag orkar med kvällen. Har haft ont i huvudet hela dagen, trots att det känns som jag inte gör annat än dricker vatten. Snart är det dags för middag. Imorgon är Björn ledig så då ska jag passa på att åka och ta bort stygnen hos distriktssköterskan. Ska bli skönt att slippa ha det där plåster grejset för det kliar så jag håller på att bli tokig.

Ska lägga in några bilder sen, eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback