Onsdag 25/3

Har varit och tagit en promenad, det tog bara 35 minuter, igår tog samma promenad nästan 50 minuter. Det kändes inte alls lite tungt och segt i benen. Edvin har sovit jätte bra hela natten, förutom att han vaknat och ätit. På morgonen har han haft ont i magen däremot. Vet inte om det beror på dropparna, men han har börjat äta mycket lugnare sen vi börjat med dom också. Det beror säkert på att han inte har ont i magen, dvs tror att han är jätte hungrig. Jag hoppas det håller i sig. Trots ganska bra sömn i natt känner jag mig trött och har ont i huvudet, men det är väl så när man inte sovit på två dygn. Måste börja städa också, för på måndag kommer Björns mamma from hell och pappa. Det är jag ju inte så överdrivet lycklig över. Och på söndag fyller jag år, jag önskar mig en bärbar dator, en självgående dammsugare och en stegräknare.


Somnade i soffan igår kväll, helt slut efter att ha varit vaken nästan hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Så himla söt och så väldigt lik både sin mamma och pappa!!!!

2009-03-25 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback