Så kan det vara.

Usch vilken hemsk natt det har varit! Edvin har velat äta konstant från 01.30 till kl 05.00. Och sen igen klockan 7. Jag hoppas verkligen att jag kommer få lite mer sömn nu i natt.

Vi har varit på en liten shoppingtur, sprang in på lindex och köpte två pyjamasar utan fot eftersom dom med fot är helt värdelösa.

Nu är Björn ute med vovvarna, sen ska han på kurs. I eftermiddag ska vi åka med vovvarna till mamma och pappa i Laukku, eftersom jag är ensam hemma hela veckan när Björn har utbildning.

I morse vaknade jag och hade ont i höfter och bäcken igen, jag som varit så lycklig över att foglossningen försvunnit direkt efter förlossningen, men så bra hade jag det tydligen inte.

Pling plong.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken söt liten kille!!



Varför är dom värdelösa med fot? Jag tyckte dom var jättebra när Maximus var nyfödd=)

2009-03-09 @ 13:36:52
Postat av: Cillan

För han bara drar upp benen inne i pyjamasen, så den sitter inte alls på plats som den ska då, dessutom så passar inte hans fötter i fötterna på pyjamasarna. Så dom utan fot funkar mycket bättre, även om jag hellre hade haft med fot för att han inte ska bli kall om fötterna. Sockarna sitter inte på många sekunder.. :)

2009-03-09 @ 17:34:06
Postat av: Madde

Nä sockanra sitter inte på länge hehe :) Dom bästa sockarna finns på h&m, tror lindex också har. enfärgade med lite högre, lätt ribbat skaft. dom sitter där dom ska sitta :)



Köp tossor till lillemans fötter om du inte har det?Dom e bra!

2009-03-10 @ 06:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback