Sjuk.

Redan igår kände jag mig inte helt 100, hade ont i kroppen med trodde det berodde på min promenad och dåligt med sömn. Idag var det rent ut sagt en plåga att röra sig, ont i varenda kroppsdel. Var ute och gick 45 minuter iallafall. När jag kom in hämtade jag täcket och la mig i soffan, hade världens frossa. Nu när jag matat lillgrisen och jag fortfarande frös och hade ont i kroppen så kollade jag tempen, det visade sig att jag har feber. Inte så konstigt att man inte mår så bra då. Har börjat få lite ont i halsen med, och i natt har jag haft magkatarr. Jag har inte varit sjuk sen april förra året, så jag antar att det är dags nu. Och magkatarr har jag inte haft under hela gravitidteten, vilket har varit jätte skönt att slippa. Jag som inte ens har ätit nåt dåligt igår, bara fil och sen köttfärssås. Väntar på att Björn ska komma hem så han kan ta över här så jag kan få sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback