Söndag


Lite övertrött kanske..

Våran lilla gubbe hade ingen lust att sova igår, han var vaken hela eftermiddagen och kvällen, somnade först vid 23 tiden när vi gick och la oss. När han började gnälla på natten så kollade jag på klockan, 3.30. Han brukar alltid vilja äta vid 1-2 tiden, men han var väl trött. Sen sov han till 7.30. Så även i natt har det blivit rätt mycket sömn.

Tittade melodifestivalen igår, var inte så brydd om vem som skulle vinna eftersom det inte fanns nån låt jag gillade överdrivet mycket. Skönt att inte Ugglas vann iallafall.

Hade behövt städa här, massa hund och katthår överallt. Men jag tror jag tar tag i det senare, ska nog ta en liten promenad först, om jag orkar. Känner mig inte alls på gång idag. Hade helst velat ligga kvar i sängen hela dagen. Men det går inte när Björn är ute och kör skoter.

Nu skulle Edvin varit en månad gammal om han hade kommit när han skulle, men på tisdag blir han två veckor gammal.

Kommentarer
Postat av: Kristina

sötaste unge :)

Vad fin du är!

2009-03-15 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback