Tant Össe

Idag har jag och Edvin varit och hälsat på tant Össe med familj. Edvin som varit vaken från 7 på morgonen slocknade i bilen när vi åkte vid 14 tiden. Sen sov han nästan hela tiden när vi var på besök, förutom när han bajsade. Jag tvingade Össe att byta blöjan eftersom hon så stort sagt att jag inte skulle behöva göra nånting när jag är där. Bebis bajs är väldigt geggigt. Han var vaken en liten stund där iallafall, sen somnade han i bilstolen igen, och sover ännu- 3 timmar senare. Han är helt slut. Han har ätit så dåligt idag med pga att han var orolig och haft ont i magen hela förmiddagen och sovit hela eftermiddagen. Nu tycker jag han ska vakna så jag kan mysa lite med min lilla gosse. Man hinner börja sakna honom när han sover för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback