14 maj.

Äntligen torsdag. Är så trött på att vara ensam hemma. Dessutom har både mamma och pappa jobbat mycket så jag har ju inte kunnat vara där heller. Igår sov Edvin bara två timmar mellan 10 och 12, sen var han vaken till kvällen, då var han förstås trött, så han somnade snabbt redan kl 20. Men 30 minuter senare vaknar han och är jätte ledsen, fick gå runt med honom här nere, så fort jag satte mig ner så började han gråta. Två timmar tog det innan han äntligen somnade i min famn. Efter det har han visserligen sovit jätte bra. Han har inte ont i magen, så det är inte det som är problemet. Han har aldrig förut vaknat och varit såhär ledsen, eller haft så svårt att somna på kvällen. Han brukar vakna efter han somnar 1-2 gånger, så får man gå upp och stoppa in nappen, men då somnar han om direkt. Jag funderar på om det är en tand på gång, men det känns samtidigt aningens tidigt. Har läst att tänderna brukar komma från 3 månader och framåt, men oftast inte så tidigt. Har försökt kolla på tandköttet också men det var inte det lättaste ska jag tala om. Hade han fötts i tid så skulle han ju vara 3 månader nu. Ja, vad ska man göra? Min lilla gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback