Åka bort..

Jag vill åka bort, en liten mini semester kanske, mest shoppingresa, kanske till luleå eller happis.. Men det lär det väl inte bli mycket av. Jag åker ju med mamma och pappa till skellefteå till midsommar får väl vänta med shoppandet tills dess.

I fredags var jag till mamma och pappa och grillade i Laukku, och igår var vi hemma hos dom och grillade, idag har vi knappt gjort nånting. Hittade GI hamburgerbröd på ICA, jätte gott var det!

Ikväll ska vi titta på Wallander Hämnden, sen är det sovdags. Har sövt Edvin i vagnen så bär jag upp honom sen, så slipper man allt bök. Han har så svårt att somna i sängen, det är så ljust i sovrummet.

Han är så söt och fin min lilla gosse. Han har ätit så dåligt nu i flera dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback