Bumbo.

Har fått sova ganska bra i natt, så idag känner jag mig inte som en zombie. Vi har varit ute och prommat, det var fint väder och regn. Idag ska vi köpa en bumbo stol till Edvin så han kan sitta med på matbordet så han slipper sitta i babysitter på golvet. Han vill ju vara med. Han har blivit så duktig på att sitta, och när man drar upp honom från liggande till sittande så har han börjat ställa sig upp. Han vill inte alls ligga ner, vill bara sitta eller stå. Och det blir jag väldigt trött i armarna på. Vill inte heller att han ska överanstränga sin rygg eller sina ben. Björn skulle åka efter jobbet och köpa en bumbo. En lila. Med brick bord. Nu ska jag fortsätta dricka min smoothie. Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback