Det var det.

Idag blev jag väckt av att Edvin låg och pratade. Han vaknade kl 3 och sen redan 5 igen och var hungrig. Men han åt så lite kl 3 för han var så trött. Kvällen gick jätte bra igår, han sov medan jag var ute och prommade med Ruffsan, sen vaknade han 19.30 och åt, efter det satt han i babysittern och lekte med mumin en timma innan vi gick till sängen. Vi låg och pratade en stund men ganska snabbt blev han trött. Kl 21.20 hade han somnat ordentligt. Fick honom tillslut att somna om när han vaknade kl 5, och då sov han till 7.30. Helt ok tid att stiga upp.

Har varit på banken och startat ett sparkonto till Edvin. Vi ska sätta in 500kr i månaden åt honom. 6000tusen per år är ganska bra, det hinner ju bli kring 120 tusen till den dagen det är dags för honom att flytta hemifrån. Men nu sparar vi mest för det kanske är saker han vill ha innan han blir 20 som kostar mycket pengar, cyklar, moppe, körkort och sånna saker, som vi tänkt använda sparpengarna till. Men det borde bli en bra slant över ändå. Själv fick jag inte ett öre när jag flyttade hemifrån, en spark i baken på sin höjd.

Var in en sväng på lindex också och köpte solglasögon till Edvin, bild på det kommer senare. Nu ligger han och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback