Nöjd och glad kexchoklad



Edvin trivs bra i den nya bumbo stolen. Har äntligen fört över alla nya bilder från kameran till datorn. Vi har varit hos mommo och hälsat på, för jag orkade inte gå ut med vagnen i regn vädret. Så Edvin fick leka med din mommo medan jag var ute med hundarna. Sen åt vi lite lunch, och nu är vi hemma och busungen sover i vagnen. Jag och mamma planerade lite vad vi måste ha med oss till skellefteå. Det är mycket att tänka på när man har en liten bebis. Snart är det dags för edvins 3 månaders läkarbesök och vaccination. Ska passa på och fråga vad jag ska göra när Edvin är så hungrig på nätterna. Förut åt han vid 19-20 tiden och vaknade först 4 och ville äta och sen igen vid 7-8. Nu äter han kl 20 och sen varannan timma fram till kl 8 på morgonen. Och jag känner mig helt död. Vi har prövat nu över en vecka att ge ersättning på kvällen (eftersom dom ska hålla sig mätt längre på det) men det har inte hjälpt nämnvärt. Han sover på sin höjd 3 timmar istället för två då. På dagarna är han inte speciellt hungrig, utan äter som vanligt var 3:e timma. Ska fråga BM vad hon tycker vi ska hitta på, för jag behöver sova aningens mer än jag får nu. Det har ju varit såhär i 3 veckor nu.

Hade två missade samtal från röda korsets sjukhus i stockholm, vad vill dom mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback