Plötsligt händer det!

Idag på förmiddagen försökte jag få Edvin att ta tag i sitt mumintroll som vi köpt åt honom förra veckan. Han var inte minsta intresserad, han kollade bara storögt på mumin och sög vidare på sina händer. Tillslut gav jag upp och la mumin på hans mage. En minut senare när jag kollar dit så ser jag att han håller i mumin. I panik söker jag efter kameran, hittar den och tar ungefär 200 bilder, och 90% av dom blev suddiga bara för jag var så ivrig. Han satt ganska länge där och höll mumin krampaktigt i svansen och sög lite på hans nos och kände lite med andra handen på blomman. Fantastiskt!


På väg till coop för att handla blöjor.

Kommentarer
Postat av: Össe

gu så fina kläder han har :D

Plus, duktiga lilla killen som blivit så stor!!! :)

2009-05-02 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback