Regn och hagel..

Jaha, idag har det varit en slö morgon, har fått sova så lite i natt igen. När vi väl hade tagit oss ut med vagnen efter mycket protester av mr. E och kommer ut på vägen så hör jag nåt konstigt, och tittar bort mot stora vägen och ser att det ösregnar där. Fort på med vind och regnskyddet på vagnen (som uppenbarligen bara var ett vindskydd, hela vagnen blev jätte blöt). Clinton var sur på mig hela vägen för han trodde det var jag som slängde vatten och hagel på honom. Inga små hagel var det heller, ont som fan gjorde det. Så vi skyndade oss till skogen och jag släppte lös ruffsan några minuter, sen fort hem. När vi var på gården så slutade haglandet och regnandet, och det blev strålande sol, men då var ju redan både jag, hundarna och vagnen genomblöta. Det är ju typiskt att man skulle pricka in just dom 15 minutrarna det var världens oväder. Så gick det med min långpromenad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback