Shopping..

Har varit på stan med mamma idag och shoppat. Köpte en bamsehandduk och gardiner på hemtex, och några t-shirtar till Björn på intersport, dessutom hade dom halva priset på allt på barn och tonårshopen, för att den ska stänga, så jag hittade en vindjacka och byxa till Edvin, köpte även en mössa och vantar till, som jag tänkt han ska ha till hösten. Ville egentligen ha en overall för det är mycket bättre men det var slut i hans storlek. Måste fixa fram en vinteroverall till honom med, men det är ju ingen panik, det är ju inte ens sommar ännu.

Edvin var så super trött nu, trodde han skulle kunna vara vaken till 20, men han blev så ledsen så jag hann inte ens ta på honom pyjamasen, han somnade så fort jag la honom i vagnen. Får ta på pyjamasen sen när han vaknar och vill äta. Hoppas han sover för natten nu och inte bara sover en timma och sen vaknar och är superpigg.

Är så fruktansvärt sugen på choklad! Nu har det snart gått 4 veckor utan jag ätit nåt onyttigt överhuvudtaget, och fortfarande har inte sötsuget försvunnit. Visst är det ju inte så farligt som innan, men det är ändå störande. Speciellt sugen på choklad har jag varit de senaste dagarna, men jag brukar oftast inte vara sugen på just choklad.

Nå nu ska jag kika lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback