Snurrig!

Det var ju inte alls tisdag 20/5 igår, varför säger inget nåt? Det var ju onsdag, och idag är det torsdag och jag har missat en hel dag den här veckan. Men bara en dag kvar innan Björn är hemma med mig helgen, ska bli skönt.

Igår skrattade Edvin för första gången, först var jag lite tveksam om det verkligen var ett skratt, men sen när Björn busade med honom senare på kvällen skrattade han lite längre och då hörde man tydligt att han skrattade.

Har nyss kommit hem från coop, vi ska grilla idag, och Björn ska göra tzatziki. Edvin blev trött av allt shoppande så han somnade, jag la honom i vagnen när vi kom hem. Han har på sina fina stampe fleece kläder han fått av sin faster.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men jag tänkte att du skrev om själva tisdag och inte att du trodde det!!!

Vad ni shoppar ni två :)



Vi hörs snart igen!

pusspuss

2009-05-21 @ 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback