Trött fredag

Då har jag lagt Edvin, och mig själv. Han var trött som vanligt här vid 20 tiden, så jag gick upp och la honom, han somnade ganska fort och jag med. Vaknade nyss. Har sovit nästan en timma. Det var skönt, har varit så trött idag. Det har varit jätte fint väder. Skulle ta fram min vårjacka, men jag kunde inte dra upp dragkedjan över brösten, gu så irri! Jaja, får väl kanske köpa en ny jacka, till nästa år borde jag inte ha en hel mjölkfabrik i brösten, så då borde jackan passa lite bättre.

Väntar på att Björn ska komma hem, han har haft väldigt bråttom iväg varje kväll strax innan 20, han är livrädd att jag ska be honom att lägga Edvin, det har ju inte gått så bra förra veckan. Men han får stiga upp tidigt imorgon istället så jag får lite sovmorgon. Jag tycker det är ganska mysigt att lägga honom. Längtar tills jag kan börja läsa godnattsaga till honom. Jag älskar att läsa, jag brukar vara hos Magdalena och Samuel, och då läser vi alltid böcker. En bok är dessutom den ultimata presenten tycker jag, den har man glädje av länge.

Har varit hos mamma och pappa hela förmiddagen, där fick jag tacotårta till lunch, ganska gott faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Össe

Ja dus ka ju göra en smörgåstårta idag med så bäst att du är utvilad ;)

2009-05-02 @ 07:32:39
Postat av: Cillan

Tror jag skjuter upp det projektet, det är så fint väder :)

2009-05-02 @ 12:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback