Tisdag

Visst blev det en jobbig kväll igår med en extremt övertrött Edvin. Hoppas det blir bättre ikväll. Han sov 8 timmar i natt med en matning, sen var han vaken två timmar, jag åt frukost och fixade lite, sen blev han trött och då la jag honom i vagnen och gick ut en timma och prommade. Då sov den lilla tröttisen i 4 timmar. Han måste väl ta igen lite sömn.

Gu så bökigt det är att vara ensam hemma, när jag måste ta alla rastningar själv, själva promenaderna är ju inte så mycket problem, men det är så tjorvigt att klä på Edvin och lägga honom i vagnen för att kissa hundarna som tar typ 5 minuter, och jag kan ju inte direkt lämna honom ensam. Nåja, det är ju bara två dagar kvar. Det är ju inte ofta Björn åker bort, kanske en eller två gånger om året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback