Äntligen internet..

Har ju flyttat och grejat så jag har inte haft tillgång till internet på några veckor.

Lillskrutten ligger och sover så jag får passa på att uppdatera bloggen lite nu.

Han har fått 3 tänder senaste veckorna, så nu är det 5 st. Han är ganska duktig på att gå efter möbler, och har nu senaste två veckorna börjat släppa taget, och står själv en liten stund. Usch, utvecklingen går verkligen i rasande fart, och det hade gärna fått lugna ner sig lite, börjar känna lite panik inför 1års dagen. Det känns som han inte kommer vara min lilla bebis då längre..

På 8 månaderskontrollen var han 71,5cm och vägde 9040gr.

7 månader på den här bilden..


Jag ska sätta in lite bilder också, men har inte fört över några på länge från kameran till datorn.
Sätter in en som inte är så ny i allafall.


Kommentarer
Postat av: Kristina

ÄNTLIGEN ;)

2009-11-10 @ 09:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback