Edvin 6 månader! 090903

Idag blir min lilla gosse ett halvår redan. Tiden har gått så fort. Och snart måste jag börja jobba igen. Jag vill inte! Jag vill vara hemma med honom för alltid!

För några dagar sen tog han sina första krypsteg, så han är på gång med krypandet/ålandet, igår hade vi träning i soffan. Stackars hundarna då, nu när han springer efter dom i gåstolen kan dom gå undan, han kommer ju inte överallt med den. Tog en jätte fin bild på Edvin och Clinton med mobilen i morse, trodde jag.. Den hade varit fin om den inte var jätte suddig. Hela kameran har blivit bajs för att någon har sugit på min mobil.

Idag ska vi prova nya overallen, den var jätte fin. Skulle vilja ha en turkos mössa till bara. Får se om jag hittar nån.

Snart dags för morgon promenaden med hundarna. Först ska väl dom också få lite käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback