Feber..

I tisdags kväll fick Edvin över 39 graders feber. Inte sådär överdrivet roligt. Men han är inte förkyld eller nåt sånt bara hög feber. Igår hade han 39,6 nästan hela dagen. Idag på förmiddagen har det legat lite lägre. Jobbigt. Jag som trodde han skulle sova mycket när han var sjuk, men icke. I natt har han sovit 30 min och sen vaknat och så har det tagit mellan 30-60 min att få honom och somna igen. Snacka om att jag var död idag. Natten innan fick jag ju inte sova heller. Hemmet ser ut som en katastrof, Björn har varit ute med hundar och allt annat sånt när han kommit från jobbet, och varit på apoteket. Jag har inte kunnat göra nånting när jag varit hemma själv på förmiddagarna för Edvin har inte tillåtit mig att sätta ner honom en enda sekund. Så det är disk överallt, och massa hundhår. Får ta tag i det där när han blir bättre. Björn är ju ledig i helg.

Sötungen som krypit fram och satt sig för att gosa med Clinton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback