Min älskade unge..

Har nyss gett lunch till min lilla bebis.. Grönsaker med kyckling och lite banan,blåbär och hallon efteråt. Trodde inte att det skulle gå så bra som det gick med potatisen, men det verkar som det går ner lite lättare nu när han vant sig vid andra smaker och maträtter.

Nu går han runt här i gåstolen och snackar med katterna. Han sov för en gångsskulle 1,5h nu på förmiddagen, så han verkar vara på riktigt bra humör. Han har annars svårt att sova på förmiddan och sover mellan 20 och 40 minuter, då är han ännu inte riktigt pigg när han vaknar så är han lite gnällig då.

I helg är det marknad. Ska gå och spana på en turkos mössa åt Edvin. Björns arbetskompis syr mössor med tryck, och hon skulle tydligen vara där på marknaden. Vi har ju redan en hel mösskollektion, men det är så roligt med fina mössor. Han har ju en fin reima mössa, men den är ju grå, och overallen är grå med turkosa sömmar. Frågade min moster som hade likadana reima mössor till hennes barn förra året om dom var varma, och hon sa att dom nästan var lite för varma. Men å andra sidan kommer ju inte Edvin röra sig så mycket när han är ute så då är det ju bara bra om det är lite varmare. Hade velat ha nåt slags underställ till honom också i ull eller nåt sånt så han inte blir kall. Babyoveraller är ju oftast lite tunnare än vanliga overaller.

Har suttit och läst min kusins blogg och gråtit.. Hon har varit tvungen att ta bort hennes hund nyss, pga höftledsfel.. Bara 1,5år gammal. Fy vad hemskt!

Idag ska jag ladda in bilder från kameran till datorn, sen sätter jag väl in nån bild här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback